Groupon wystartował z nową kampanią pod hasłem „Lato pełne doznań!”
Możliwości rodzinnych wakacji jest wiele, ale czy jesteśmy w stanie zagwarantować niezapomniane letnie wrażenia sobie i jednocześnie naszym dzieciom? Groupon postanowił zapytać Polaków o to, jak organizują wakacje z dziećmi, a także jakie doznania kojarzą się z latem.
Według badania 74% respondentów ma wystarczająco dużo czasu, aby spędzić lato z dziećmi, natomiast 31% osób martwi się, jak sprawić, by te dwa letnie miesiące były ciekawe dla ich pociech. Zdecydowana większość respondentów (68%) uważa, że w dzieciństwie spędzali na świeżym powietrzu znacznie więcej czasu, niż dzieci robią to obecnie. Nie dziwi więc wynik badania, który pokazuje, że rodzicom najłatwiej przychodzi planowanie wspólnych atrakcji poza domem. Okazuje się, że również najmłodsze pokolenie chciałoby częściej bawić się na powietrzu (31%), ale trudno im znaleźć wystarczająco ciekawe zajęcie. W tym przypadku z pomocą przychodzi Groupon.
Lato smakuje truskawkami!
Polacy nie wyobrażają sobie wakacji bez lodów i truskawek, z którymi to kojarzy im się lato. Smakiem wakacji dla połowy respondentów jest grill oraz kiełbaski z ogniska. Popularnym skojarzeniem jest też kojący śpiew ptaków. Takie doznania tworzą wspaniałą atmosferę dla zjazdów rodzinnych, spotkań z najbliższymi oraz zabaw w ogrodzie, które mogą nie tylko sprawić radość, ale także zapewnić całej rodzinie wiele niezapomnianych, wspólnych, wakacyjnych chwil.
Najprostszy sposób na idealne wakacje!
Groupon w kampanii „Lato pełne doznań” proponuje kompleksową pomoc przy planowaniu letnich atrakcji. Rodzinne wyjścia urozmaicą parki rozrywki, dostarczające emocji najmłodszym, jak również i rodzicom. W ofercie Groupon, takie oferty jak Park Rozrywki Ceramilandia czy Ocean Park we Władysławowie są dostępne za jednym kliknięciem. Wśród ofert znajduje się także Ogrodowy plac zabaw, który pozwoli zamienić ogród w miejsce szalonych zabaw.
Groupon Travel to oferty nie tylko dla tych, którzy co roku starannie planują wakacje, ale także dla osób, które kochają spontaniczne wyjazdy. Wyjątkowo interesujące są propozycje cenowe na mini urlop z dziećmi nad morzem. Poszukujący wyjazdów w bardziej odległe miejsca również znajdą coś dla siebie (Czarnogóra - Utjeha: 4 lub 8 dni dla 6 osób). Warto pamiętać, że na stałych klientów Groupon czeka mnóstwo nowości w jeszcze korzystniejszych cenach na www.groupon.pl.
W badaniu, które Groupon przeprowadził w czerwcu br. wzięło udział 239 respondentów.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://ww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/wakacje-odwieczny-dylemat-rodzica